Dette todageskursus i konflikthåndtering drejer sig om at forebygge og løse konflikter i hverdagen og på arbejde. Du får bl.a. svar på følgende spørgsmål:
På kurset i konflikthåndtering lærer du at forebygge og håndtere konflikter, inden de eskalerer og skader både samarbejdet og din trivsel.
Du skal lære at forstå konfliktens forskellige årsager, og du får teknikker til at skabe en konfliktdæmpende dialog. Du får desuden metoder til at håndtere svære følelser – så du kan bevare roen og overblikket i konfliktsituationer. Og du får kendskab til forskellige konfliktstrategier og til, hvordan du vælger den rigtige strategi.
Få her en guide med fem gode råd til, hvordan du overlever at arbejde sammen med en, du ikke kan lide.
Undervisningen i konflikthåndtering er intensiv og afvekslende. På kurset arbejder vi med at forbinde teori om konflikter med din konkrete dagligdag og de konflikter, du møder her. Vi lægger vægt på at skabe et åbent og fortroligt rum, hvor kursisterne trygt kan udveksle erfaringer.
Vi arbejder desuden med
Kurset i konflikthåndtering er for alle, der vil lære at forstå konflikter og at løse dem på en konstruktiv måde. Du er måske leder med personaleansvar, projektleder, specialist, medarbejder med kunde- eller borgerkontakt, konsulent, tillidsrepræsentant m.m.
Rabatterne kan ikke kombineres.
Gør opmærksom på dit medlemskab, når du tilmelder dig kurset i konflikthåndtering. Det gør du ved i feltet Bemærkninger at skrive, om du er medlem af vores Sprognetværk eller en af de nævnte faglige organisationer.
Du får udleveret kursusmateriale på dagen.
Der er fuld forplejning på vores kursus i konflikthåndtering. Fra kl. 8.30 er der morgenkaffe med brød, og selve kurset begynder kl. 9.00 og slutter kl. 16.00.
Du kan se mere om parkeringsforhold, hvis du klikker på kursusstedet over tilmeldingsformularen.